Με αυτά τα τρία σχέδια θα μπορέσουν οι καταναλωτές να πάρουν μια ιδέα
για το τι πρόκειται να επακολουθήσει στην κολεξιόν της, Lourdes, της
κόρης της Madonna...
Εβελίνα Ρίζου
Με αυτά τα τρία σχέδια θα μπορέσουν οι καταναλωτές να πάρουν μια ιδέα για το τι πρόκειται να επακολουθήσει στην κολεξιόν της, Lourdes, της κόρης της Madonna.
H κολεξιόν θα λέγεται “Material Girl” και θα αφορά νέα κορίτσια αφού την επιμέλεια έχει αποκλειστικά η 15χρονη Lourdes. Η πρώτη κολεξιόν θα βγει για το φθινόπωρο του 2010 και οι τιμές θα είναι ιδιαίτερα προσιτές αφού δεν θα ξεπερνούν τα 40 δολάρια.
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.